dijous, 7 d’abril del 2011

Hawkgirl - Carlos Anguís


     Aquesta activitat es basa en la reproducció d’un superheroi mitjançant una fotografia real i posteriorment un retoc fotogràfic per tal de que la imatge s’adeqüi al model original el més possible. El superheroi que vaig escollir jo, va ser la Hawkgirl, la dona falcó.
Aquí deixo el referent i la fotografia original, més tard explicaré el procés d’elaboració del meu retoc fotogràfic.

  imatge original

                                                                        Resultat final

     En conclusió aquesta activitat m’ha resultat molt interesant, a l’hora de posar en practica tots els coneixements que hem adquirit de photoshop durant aquest temps. Una activitat molt creativa. Pel que fa al resultat estic bastant content.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada